آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA توصیه کنید

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA توصیه کنید

پروتئینوری یکی از علائم رایج نفروپاتی IgA است که اگر نادیده گرفته شود باعث آسیب کلیه خواهد شد. بسیاری از بیماران از پروتئینوری عود مجدد دوباره و دوباره رنج می برند. بنابراین آنها اغلب می پرسند آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری توصیه کنید.

نفروپاتی IgA یک بیماری خودایمنی است که وقتی که ايمونوگلوبولین (IgA) در کلیه ها ایجاد می شود باعث التهاب می شود. این نیز بیماری Berger نامیده می شود.

علل پروتئینوری در نفروپاتی IgA چیست؟
به طور کلی، ادرار انسان حاوی پروتئین یا حاوی تنها پروتئین است. با این حال، هنگامی که کلیه ها بیمار می شوند، پروتئین هایی که با خون جریان می یابند، از طریق کلیه ها جریان می یابند، زیرا عملکرد فیلتراسیون کلیه کاهش می یابد. پروتئین ها از طریق ادرار از ادرار خارج می شوند و پروتئین را تشکیل می دهند. پروتئینوری بالا، بدتر از عملکرد فیلتراسیون کلیه است. این اندازه گیری مهم از عملکرد کلیوی است.

آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA را توصیه کنید؟
بله، ما برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، پروتئینوری را از ریشه کنترل می کنیم. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، ما یک درمان جامع از جمله داروهای خوراکی و درمان های گیاهی خارجی چینی، مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.

بعضی از داروهای خوراکی غربی می توانند به طور موثر در کوتاه مدت به کاهش پروتئینوری کمک کنند تا ضایعات موقت کلیه را کاهش دهد. در عین حال، درمان های دارویی گیاهی چینی می تواند به بهبود آسیب کلیه برای بهبود عملکرد کلیه فیلتراسیون اساسا کمک کند. فقط در این راه می توانید پروتینوریا را بدون هیچ عارضه ای کنترل کنید.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کار می کند؟
این به طور گسترده ای برای بیماران کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. بیماران خارجی آن را مانند ماساژ توصیف می کنند، زیرا بدون هیچ گونه ناراحتی راحت است. بیماران فقط باید بر روی بستر با دو کیسه دارویی زیر مناطق کلیوی دروغ بگویند. تحت کمک دستگاه اسموتیک، مواد تشکیل دهنده فعال گیاهان می توانند به طور مستقیم به ضایعات کلیه وارد شوند تا نقش ویژه ای خود را بازی کنند. این می تواند نه تنها پروتئینوری و علائم دیگر را از بین می برد، بلکه می تواند نفروپاتی IgA را از علت ریشه نیز درمان کند.

اگر پروتئینوری را پیدا کنید، لطفا به بیمارستان بروید تا زمانیکه بیماری پیشرفته کلیه ظاهر می شود، برای بررسی و درمان به بیمارستان بروید. اگر شما علاقه مند به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی هستید و می خواهید سعی کنید، لطفا ایمیل های پزشکی را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/iga-nephropathy/5934.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانید درمان رادیکال برای پروتئینوری در نفروپاتی IgA توصیه کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.